onsdag 7 mars 2012

Tatuera mig

Har nu sutti och gjort 2 skisser till 2 tatueringar som jag vill göra, kan dock inte visa bild på någon och speciellt inte på ena för den har jag gjort helt själv aldrig sätt någon med denna tatuering och jag vill ju inte att någon ska gå runt med "min" tatuering innan jag själv har den på mig, så när den sitter på mig får ni se hur den blev, kan säga att den ska sitta på ryggen precis under nacken och att det är ett citat.

Den andra är också ett citat som jag vill ha på handleden, dock tror jag att den inte kommer får plats är så smal! Men ska gå till studion jag pierca mig på när jag ska byta min piercing då ska jag råd fråga! Och fråga om den största frågan PRISET! Tror dock inte att de blir så dyrt för de är bara 2 texter

Bild från google!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar