onsdag 21 mars 2012

Gå och lägga sig i tid ikväll

Ska nog gå och lägga mig tidigt ikväll.. Typ nu.. Är sjukt trött. Dessutom har jag sovmorgon imorgon så får sova extra länge, kan också vara bra att vara ordentligt utvilad då jag ska orka träna till modevisningen på lördag.

Har nu på kvällen sutti och kollat runt på bloggar och hitta en blogg som jag läste förut hon var typ som de andra bloggarna tror att man är störst bäst och vackrast bara för att man har en känd blogg, men till min STORA förvåning så har hon gått och blivit hästtjej och skriver typ bara om sin häst. Dock är de inge negativt, skulle jag ha en egen häst skulle jag inte heller skriva om något  annat haha. Tyckte det var sån kul förändriing bara, dock blev jag ju inte mindre sugen på att börja rida och vara fodervärd när jag såg hennes superfina häst...
ååh inte alls avis.. :( hennes blogg heter LOLAD.SE. Gå in och kolla om ni har lust!
puss o godnatt på er! Hoppas ni har en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar