tisdag 6 mars 2012

Ni anar inte

Hur mycket jag saknar ridningen när jag ser andra som har hästar och lägger ut jätte fina bilder på deras hästar! Jag har faktiskt ridit i 6 år, sen av någon anledning slutade jag bara sådär tvärt! Ångrar de men ändå inte för att rida på ridskola i 6 år blir ganska tjatigt och jag hade inte plats eller pengar för en egen häst så bestämde mig för att sluta ångrar de valet i dagens läge, de är ca 3 år sen och jag har inte ens rört en häst sen den dagen då jag slutade...

Saknar de som fan, vill hitta en häst jag kan vara medryttare till dock har jag inte möjligheten att ta mig till hästen för gården ligger oftast en bit utanför stan och jag kan inte direkt  cykla flera mil... Annars har jag bara moppe och de funkar bra på sommaren men inte på vintern. Och man kan ju inte säga "Hej, jag kan ta hand om din häst på sommaren men inte på vintern" Det funkar inte.. Sen känner jag att jag skulle mista för mycket tid med älskade Simon om jag skulle börja rida igen... ååh vilken dilemma jag har...
Fina djur!♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar