onsdag 18 januari 2012

Sheer Cover

Skulle vilja tipsa om sminket Sheer Cover, de täcker jätte bra och man känner sig inte "flottig" som jag oftast upplever när jag använder foundation, och de täpper inte igen porerna, man kan till och med sova med de utan att få finnar (vilket jag har problem med om jag använder för täckande grunder i ansiktet) riktigt bra smink!
Dock är de väldigt dyrt för så lite smink som de innehåller, men som sagt de är ett jätte bra och drygt smink man doppar borsten en gång i pudret sen är hela ansiktet täckt med de lilla sminket!
Ni kan beställa de HÄR

1 kommentar:

  1. Hej sötis :D

    jag har nu startat den där tävlingen där man har chansen att vinna ett valfritt piercingsmycke. Var gärna med -->

    http://www.mondoblog.se/tiepamandahh/2012/01/18/tavling-vinn-piercingsmycke/

    KRAM!

    SvaraRadera