onsdag 18 januari 2012

Navel smycke

Jag är med och tävlar om ett/flera (om jag inte uppfattat de fel) navelsmycke/n hos TiepAmandahh (tävlingen finns på denna länken --->> TiepAmandahh.)
Jag skulle vilja vinna ett/flera smycken för att jag nyss har tagit hål och de skulle vara kul att ha många smycken att välja mellan sen när läknings tiden är klar. Och då slipper man slita på samma smycke hela tiden då kan man variera sig och de skulle vara jätte kul! Jag vinner aldrig tävlingar heller så de skulle vara kul att vinna!

De smycket jag vill ha är denna:

Och om man får välja fler vill jag ha de här också:

Tack Amandah för att du har den här tävlingen! ♥
Besök hennes blogg HÄR läsvärd! Lovar er ni kommer inte ångra er :*

1 kommentar:

  1. Rolig tävling på min blogg, kika in :)
    lifeasme.devote.se

    SvaraRadera