onsdag 25 april 2012

...

Har haft stora tankar idag... Efter praktiken märkte jag att det inte riktigt var så som jag trodde att det skulle vara som Frisör. Jag studerade dom noga när de jobbade och de verkar så enformigt och liksom det händer inget.. Så jag har funderat på de en massa om jag verkligen ska gå kvar på Frisör linjen, eller om jag ska byta till Ekonomi linjen.. Vet att det är STOR skillnad mellan valen. Men jag har under en längre tid funderat på om jag skulle bli typ marknadsförare, jurist eller liknande.. Så idag sökte jag till Ekonomi programmet bara så att jag har en plats om jag skulle överväga att gå om ettan för 3.e gången annars har jag min plats kvar på frisör.. Men jag har till Juli på mig att tänka ut vad jag vill.. Så vi får se hur jag gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar