torsdag 16 februari 2012

Jaha då har man bytt igen då..

Var ju på UM idag, skulle fixa nytt p-medel.. Ringen fungera inte.. Mensen var jätte bra och de fungera på de sättet. Men hade "gravidmage" 24/7 och jag kunde inte ha sex utan att de kändes som någon kört en kniv ut o in i Fi**an.. haha sen fick jag massa flytningar.. Nej usch skönt att bli av med de.. Dock har jag fått perfekta boobiesat av ringen.. Som nu kommer försvinna då jag valt att testa Cerasette (mini-piller) får större boobies av östrogenet som finns i ringen och som inte finns i pillerna.. Så HEJDÅ perfect boobies :'( snyft!
och HEJ Cerasette.. Snälla gör mig inte besviken. Låt mig slippa mellan blödningar och låt mig behålla mina boobies tack!

Hoppas verkligen detta fungerar nu.. har liksom testat
p-piller (funkade inte med tiderna jag gick upp, tog det för oregelbundet)
p-stav (blödde 7 månader I STRÄCK typ en veckas uppehåll sammanlagt)
p-ring (öm vid sex, flytningar i massor :S och gravid mage...)
Så Cerasette, dont let me down!

1 kommentar: