söndag 2 oktober 2011

Typ hade värsta morgonen ever idag..

Den börjar bra och mysigt med älskling :') 
Men sen när jag insåg att jag behövde fixa mig ( vilket jag inte hade lust med, kände för o mysa :( ) Iaf när jag insåg att jag behövde fixa mig så rasa allt, min plattång fick tuppjuck så den ville inte värma upp till 230 ° och är den inte 230° så blir mitt hår elektriskt för varje drag.. Så ah ni kan ju tänka er mitt hår... Och sen när jag skulle sminka mig så inser jag att min kajal är borta.. ingen kajal ingen Michaela sminkning :( Men sen hitta jag den i min jackficka -.- Sen när jag ska packa ihop alla mina grejer så inser  jag att mitt linsskydd till ena objektivet har ramlat av... REPOR.SE. Sen när jag ska sätta mig i bilen så inser jag att min plånbok är borta också... Den o linsskyddet låg som TUR var i Simons bil så allt löste sig men blev fett irriterad imorse :O 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar