torsdag 29 september 2011

Redovisningen gick väl sådär

Man vart ju lite nervös så de gick fortare än vad de skulle ^^ Men tycker ändå att jag gjorde det bra :) Hoppas på  bra betyg nu!
Idag fyller älskling år! GRATTIS till honom :D <3 Älskar dig sötnos! :* 
Av mig fick han ett silverarmband med texten "Vos es meus panton" ingraverat :) Han blev jätte glad över de :') de glädje mig att se!
Fast min stackars älskling ligger just nu med 40.5° feber så han fick ju inte en sån bra födelsedag med tanke på de :/ Stackarn!

2 kommentarer:

  1. jo jag har en fråga:
    vilken mall och vilka mått använder du till din blogg här på blogger?

    <3

    SvaraRadera
  2. jo en fråga:
    Vilken mall och vilka mått använder du i denna bloggen på blogger.com? :D <3

    / tiepamandahh.se

    SvaraRadera