måndag 1 augusti 2011

OMFG!!! LÄS

Jag sitter här i mitt rum och lyssnar på musik och skriver till älskling på msn, men andra ord så har jag båda händer på tangenterna och sitter i sängen, dosan till stereon ligger på sängbordet bredvid mig, men som sagt så har jag båda händerna på tangenterna på datorn och helt plötsligt höjs volymen på stereon från volym 9 till volym 12 jag blir skit skrajj o sänker volymen fort som fan, och när jag skriver till älskli vad som hände, då åter igen höjs volymen (utan att jag rör något) men den här gången stannar den inte på 12 utan den fortsätter o bara höjer. Så jag kasta mig på dosan och stänger av skiten, efter de hade jag hjärtat i halsgropen och jag var tårögd och skakade :( Kändes som jag fick tusen knivar i magen!! :( Blev så jävla rädd!
typ så kände jag mig :O

1 kommentar:

  1. Åh fyfan, jag vet exakt hur det känns! ;o
    / www.emmaalindkvist.blogg.se

    SvaraRadera